Meinasin että mäki alotutan tämmösen luonnosblogin, jotta näkisitte että mä oon oikeesti vaan saamaton ja laiska, enkä pelkästään epäaktivoitunut.

Sori muuten alla olevien kuvien kameralaatua, mun skanneri on viety, enkä oo saanu sitä takasin.


Mut siis työn alla on mm:

Toi ihku varjo näkyy tässä vähä huonosti >:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Huomen on uusvuos ja sen kunniaks oon yhä kipee ja kuulostan ihan Selmalta ja Pattylta ♥ (Simpsoneista Margen siskot jos joku ei tiänny)


Ainii ja ku mua huvittas uudenvuoden kunniaksi tehä ny jotai ni esittäkää meikään liittyviä kysymyksiä ja jotaa mitä ootte ihan aina halunnu tietää 8] (Jeb. Matkin  tässä nyt ihmisä, mutta tuskin se haittaa kun kuolen tylsyyteen. ) JOS NÄITÄ ESITETÄÄN NI VOIN HARKITA SKANNERIN PÖLLIMISTÄ TAKASIN 8D

 

Editten:

LOLZ 8D Kattokaa minkä mä löysin 8] Paint suttauksen parin viikon takaa, jota en oo muistanu tai kehdannu julkasta. Te saatteki sitte tapella keskenänne siitä että kumpaa sukupuolta tää mölli edustaa.